måndag 1 april 2019

Sammanfattning: Mars 2019

Läst i mars 2019:
29. Till Daniel av Olaug Nilssen
28. Brudslöjan av Kamilla Oresvärd (Vargön #1)
27. Stormskörd av Mattias Leivinger & Johannes Pinter 
26. Vit krypta av Mariette Lindstein (Pilgrimsfalkens väktare #1)
25. Konsten att bli en viol av Maja Willander
24. Spel av Anna Roos
23. Bergtagna av Frida Arwen Rosesund
22. Cold case: Försvunnen av Tina Frennstedt

Totalt lästa böcker: 8 st
Antal böcker lästa på engelska: 0 st                           
Antal böcker lästa på svenska: 8 st            

Månadens bästa bok: Nu ligger jag som vanligt efter med mina recensioner, måste verkligen ta tag i detta så jag är i fas. Men men månadens bästa bok får bli Försvunnen av Tina Frennsted och Vit Krypta av Mariette Lindstein. 

Månadens besvikelse: Ingen, gillade i stort sett alla böcker denna månad.      

Nytt i bokhyllan: Hela 12 böcker flyttade in i mina bokhyllor. Det här med att försöka hålla igen med nya böcker i bokhyllan går sådär som ni kan se. 5 st var rea på rea böcker och resterande recensionsexemplar. 
            
Sammanfattning av månaden: Nöjd med att få 8 böcker lästa då jag hade en del på jobb och hade inte samma lästid som jag önskat. 

Filmer och TV-serier recenserade i mars: 
Robin Hood (2018)

2 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.