måndag 5 november 2018

Sammanfattning: Oktober

Läst i oktober 2018:
86. Nattvakten av Anna Igrén (Jubileumsserien #1)
85. Begynnelse av Dan Brown (Robert Landon #5)
84. Jag släpper dig aldrig av Petra Holst
83. Lazarus av Lars Kepler (Joona Linna #7)
82. Omgiven av idioter av Thomas Erikson
81. Tjänarinnans berättelse av Margaret Atwood
80. Skendöda av Louise Boije af Gennäs (Motståndstrilogin #2) 
79. Det som göms i snö av Carin Gerhardsen
78. Midnattsol av Frida Skybäck (Systrarna Stiernfors #3)
77. Något måste beslutas av Johannes Lichtman

Totalt lästa böcker: 10 st
Antal böcker lästa på engelska: 0 st                            
Antal böcker lästa på svenska: 10              

Månadens bästa bok: Lazarus av Lars Kepler. Det var en riktig bladvändare som jag inte kunde lägga ifrån mig.        

Månadens besvikelse: Tjänarinnans berättelse. Det var inte så att den var dålig men den var en aningens seg.                

Nytt i bokhyllan: 10 st recensionsexemplar flyttande in i bokhyllan, inga egna inköp. Nästan alla recensionsexemplar var spontanutskick, mycket uppskattat.  
            
Sammanfattning av månaden: Jag hade verkligen läsflyt denna månad, hela 10 böcker blev lästa och nästan alla höll hög nivå. Mycket nöjd med månaden. Jag har satt 100 böcker som mål att läsa i år och håller läsflytet i sig så kommer jag absolut att klara detta mål. 

Filmer och TV-serier recenserade i oktober:
Spider-Man 2
Deadpool 2

1 kommentar:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.