måndag 15 juli 2019

Fredrik 2.0 av Fredrik Eklund

Titel: Fredrik 2.0
Författare: Fredrik Eklund
Förlag: Ekerlids
ISBN: 978-91-8819-357-5 
Antal sidor: 213
Finns hos: Adlibris / Bokus

Handling: Fredrik Eklund, den framgångsrike fastighetsmäklaren i New York, tappade plötsligt fotfästet i tillvaron. Han hade förlorat kontakten med sin svenska barkgrund och i reflektionerna över barndomen och relationen till sin familj började han hitta svar. Nu berättar han öppenhjärtligt om sitt sammanbrott, vägen tillbaka och resan till att äntligen bli pappa. 

Kommentar: Jag gillar Fredrik, han verkar vara en sån positiv person. Älskar honom i Million Dollar Listing. Till slut fick Fredrik sitt lyckliga slut med familj och barn. Ingen bok jag kanske kommer komma ihåg så länge men en helt ok bok om man gillar Fredrik och är intresserad av honom som person mer än det man ser i tv-serien och "mäklar Fredrik".

Betyg: 3 av 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.