tisdag 18 juni 2019

Nytt i hyllan #124

De första två veckorna i juni månad är de stressigaste och intensivaste för mig rent jobbmässigt. Det är även de roligaste veckorna. Det blir dock inte mycket gjort de veckorna än att jobba, duscha och sova. Men nu är de gjorda.

Det har trillat in lite nytt här hemma från de generösa bokförlagen.

Blev så otroligt glad när denna trillade in. Älskar Lars Keplers böcker. Det är 10 år sedan Hypnotisören släpptes, älskade denna bok. Stort tack Albert Bonniers Förlag. För att fira har författarparet skrivit om boken lite, dialogen är omskriven, nya scener har tillkommit. Ser verkligen fram emot att läsa den.


Norstedts skickade mig denna. Tyckte så mycket om första delen i den här serien så ser verkligen fram emot att fortsätta läsa den. Det är alltid så kul och tacksamt när författaren tar sig tiden att signera boken. Stort tack Norstedts och Anna Bågstam.


Bokförlaget Polaris skickade dessa två. Jag har ännu inte läst Jesper Steins serie, har tre st stående i hyllan så det är kanske dags att ta tag i den här serien. Stort tack Polaris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.