onsdag 16 januari 2019

Spänningsfrukost

Gårdagen innan jobbet igår började på bästa sätt. Jag var på spänningsfrukost på Scandic Continental (vad fint de fått där efter renoveringen) där författarna Jenny Rogneby (Wahlström & Widstrand), Johanna Mo (Forum) och Tina Frennstedt (Forum) närvarade för att prata om sina nya böcker. 

(Mycket svårt att få till en bra bild mot ett panoramafönster och dålig belysning var inte det lättaste kan jag tala om)

Var riktigt spännande att få lyssna till dem berätta om sina nya böcker. Intressant att få höra mer om inspiration, skrivprocess osv. 

Vi fick med oss ett exemplar av varje bok. Så peppad på att få läsa dem alla tre. Vill slänga mig över alla tre typ samtidigt men det här med att slalomläsa är inte riktigt min grej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.