onsdag 9 januari 2019

Nytt i hyllan #112

Årets första recensionsexemplar som har trillat in är denna, Ristat i hud. Ser verkligen fram emot att läsa denna, och det kommer inte dröja länge innan den blir läst. Tusen tack till Louise Bäckelin Förlag för den.

Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag gick helt och hållet löst på mellandagsrean på både Adlibris och Bokus. Jag som hade tänkt bromsa mig detta år med bokinköp. Hade planerat att hålla mig till bokrean men icke sa nicke.

Från Bokus klickade jag hem dessa.

Och från Bokus dessa.

4 kommentarer:

  1. Kritgubben planerar jag också att läsa inom en snar framtid! Ristat i hud läste jag precis ut och hoppas att du gillar den mer än vad jag gjorde! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kritgubben verkar riktigt bra så den ser jag verkligen fram emot att läsa :)

      Radera
  2. Jag beställde också på mellandagsrean men mest åt barnen som tur var, men jag ville beställa mer :P Ska verkligen försöka läsa allting jag köper hem i år och bearbeta mina olästa ännu mer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde helt enkelt inte hejda mig haha. Bra jobbat av dig :) Jag borde verkligen också damma av mina egna böcker och bearbeta den oändliga olästa bokhyllan.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.