onsdag 30 januari 2019

Kommande böcker: Februari 2019

Tänk att snart har en hel månad gått på det nya året. Februari är ju bokrea-månad. Ser fram emot att se vilka böcker som kommer att finnas att köpa i år. 
Men tills dess ska vi ta oss en titt på de böcker som släpps i februari som jag är sugen på att läsa. Eller böcker och böcker, jag hittade endast en. Hur är det möjligt att jag endast hittar en?! Fattar ingenting. 


Törnrosor av Stephen & Owen King
Utgivningsdatum: 2019-02-05
Förlag: Albert Bonniers Förlag

Handling: Över en natt faller världens kvinnor i en märklig sömn. Pandemin sprider sig i takt med att tidzonerna släcks. Om de väcks blir kvinnorna livsfarliga. Och medan de sover befinner de sig på en helt annan plats. 

I en småstad i Appalacherna kämpar sheriff Lila Norcross för att hålla sig vaken medan männens ociviliserade sidor tar över allt mer. I jakten på botemedel utspelas en kamp på liv och död. 

Kommentar: Jag vill ju läsa mer Stephen King. Denna som han skrivit ihop med sin ena son låter som en riktigt intressant bok. 
***********************************************************************************

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen inte gott om boksläpp i februari, men vi klarar oss kanske ändå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör vi nog, det är ju inte så att man är utan böcker :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.