onsdag 19 september 2018

Bokcirklat hos Albert Bonniers Förlag

Hade en väldigt trevlig eftermiddag igår. Jag och ett gäng härliga och underbara bokbloggare och bokinstagramare var och hälsade på hos Albert Bonniers Förlag. Där fick vi först ta del av ett par kommande spännande boksläpp och sedan bokcirklade vi om kommande boken "Madonna i päls" av Sabahattin Ali. Boken släpps i november men jag har då redan läst den, recension kommer men jag kan redan nu tala om att detta var en pärla till bok.

Det är så roligt att gå på detta, att få mingal och träffa andra likasinnade, att få träffa förlagen och samtala med dem. Jag är så otroligt glad att jag blir inbjuden på denna typ av event.

Vi fick med oss en goodiebag med två kommande boksläpp, dessa släpps om ca 3 veckor. Det är inga författare jag tidigare läst men ser verkligen fram emot att läsa dem, verkar riktigt bra.

Tusen tack till alla som var där och tusen tack till Albert Bonniers Förlag.


2 kommentarer:

  1. Ah det låter ju jättekul! Önskar att jag själv var med i en bokcirkel!

    SvaraRadera
  2. Så roligt verkligen och så roligt och trevligt att få träffa förlaget också :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.