söndag 16 september 2018

Nytt i hyllan #105

Denna vecka har det verkligen trillat in en hel del intressanta böcker. Veckans sista böcker som hittade hem till mig är dessa två.

Till att börja med en bok jag blev väldigt glad att få, Det som göms i snö av Carin Gerhardsen. Så glad att jag blev tillfrågad om detta exemplar. Hammarbyserien är en av mina favoritserier, jag har sett fram emot en ny bok av Gerhardsen sedan jag avslutade Hammarbyserien. Denna kommer bli läst mycket snart. Tusen tack Bookmark Förlag.


Och denna trillade in som spontanpost från Bokförlaget Polaris. Tack så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.