söndag 25 mars 2018

Träffat Robert Harris

Två bokevent denna vecka. I torsdags var jag förbi Akademibokhandeln på Mäster Samuelsgatan. Där pratade författaren Robert Harris om sin nya bok Munchen. Håller även på att läsa den boken, riktigt intressant.

Han berättade dels om sin nya bok, sina tidigare böcker, hur man skriver dem etc. Riktigt intressant att lyssna till. Jag har velat läsa hans böcker bra länge men inte kommit till skott förrän nu.

Han signerade även böcker. Det är alltid intressant för mig att få bokstavera mitt namn :) Men nu har jag klurat ut att jag skriver ner det på mobilen och visar upp :)


Jag fick även chansen att heja på bokförlaget, Bookmark Förlag. Så trevligt att träffa tjejerna och få ett ansikte till den man mailar med. Härligt att få tacka dem såhär ansikte mot ansikte för alla fantastiska böcker de skickar mig. De var ju så himla gulliga och gav mig denna fina goodiebag, bara sådär. Tusen tack :) Så nu har jag mera Robert Harris att läsa.


Hur söt är inte denna cola burk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.