fredag 30 mars 2018

Nytt i hyllan #97

Ett par recensionsexemplar har hittat hem till mig den senaste veckan.

Blev så glad när jag fick ett mail av Frida Skybäck om jag ville läsa hennes nya bok. Älskar hennes böcker så klart jag vill läsa hennes nya. Hur fint är inte detta omslag, jag är helt kär i det. Älskar att läsa böcker om böcker :) Stort tack Frida Skybäck och Louise Bäckelin Förlag.


Bokfabriken har skickat mig dessa två. De skämmer bort mig med en massa spontan utskick. Stort tack. Jag har inte läst något av dessa författare än, men har varit sugen länge. Så ska äntligen ta tag i det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.