söndag 26 juni 2016

Nytt i hyllan #69

Juni har jag verkligen gått lös med nya bokinköp, det här med försöka minska inköpen har gått sisådär om man säger.

De här två nedan ingår ju i en serie. Jag hade del 3 hemma av Ian Rankins serie om John Rebus, behövde ju läsa del 2 innan. Och Denise Rudbergs är ju en fortsättning, trots att jag inte är så jätteförtjust i just denna serie hatar jag att inte fullfölja en serie jag påbörjat.


Jag har länge velat ha Percy Jackson serien då jag verkligen gillat Rick Riordans Kanekröneserie. Äntligen slog jag till på boxen, kostade endast 269 kr.

4 kommentarer:

  1. Haha känner igen mig! går aldrig bra att dra ner på bokinköpen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är heeeeelt omöjligt att inte beställa böcker :)

      Radera
  2. Det är lite jobbigt när man inte hinner läsa allt man vill läsa och böckerna väller in och man ändå bara råkar beställa några till :P Vi är verkligen inte riktigt kloka!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det, vill läsa allt nuuuuu ;) Och det där fingret bara klickar in nya böcker. Verkligen inte kloka ;)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.