fredag 21 mars 2014

Inspiration #12

Bloggen har hamnat lite i skymundan sista tiden. Det har varit det ena med det andra, sjukdomsfall på jobbet, jag har varit sjuk, mycket på jobbet, det ena långdragna läkarbesök efter det andra. Jag har inte hunnit med att läsa så mycket som jag har velat denna månad, uppdaterat bloggen eller läsa er samt lämna en kommentar. Men jag hoppas på en ändring snart :) Har en del recensioner att skriva på böcker jag läst. Jag såg även filmen Boktjuven här om dagen så även ett par tankar om den vill jag gärna dela med mig av. Jag hoppas få lite mer tid denna helg till att sätta mig ner och skiva ikapp samt läsa ikapp era bloggar :)

Hoppas ni har en fin helg. Efter snöovädret som drog in över Stockholm här om dagen verkar det iallafall idag som att våren knackar på, fast man ska väl inte ropa hej än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.