tisdag 18 mars 2014

Top ten Tuesday - 18 mars

Veckans Top Ten Tuesday lyder: Top Ten Books On My Spring 2014 TBR List (to be read list)

1. Två soldater av Roslund & Helltröm
Bokrea köp, har hört så mycket gott om denna.

2. Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
Boktolva. Jag hade först satt boken Betvingande men det var ju innan jag fattade att det var bok nr 2 och inte bok nr1.

3. S.J Bolton- Köpte på mig Livrädd och Nu ser du mig
Har bara hört bra saker om denna författare

4. Eld av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren 
Vill såklart fortsätta på denna serie då jag tyckte mycket om första boken. 

5. Shutter Island av Dennis Lehane 
Boktolva

6. The casual vacancy av J.K Rowling
Nu är det väl dags att ta tag i denna.

7. Bröllopsnatten av Sophie Kinsella
Älskar Kinsellas böcker, Wicham not so much.

8. Jellicoe Road av Melina Marchetta
Även denna har jag bara hört gott om

9. Jag, En av David Levithan
Jag har ju hört så mycket gott om denna.

10. Prodigy av Marie Lu
Tyckte väldigt mycket om Legend så ser fram emot att fortsätta på denna serie.

5 kommentarer:

  1. Är också sugen på att läsa en Ahrnstedt.

    SvaraRadera
  2. Nr 2 tycker jag att det inte spelar någon roll i vilken ordning man läser böckerna. Nr 6 tycker jag absolut du ska ta tag i nu:).

    SvaraRadera
  3. Jag supergillar Boltons böcker, hoppas att du gillar dem när det är dags. :)

    SvaraRadera
  4. S J Bolton, Ahrnstedt och Engelsfors - där har du något att se fram mot :-)

    SvaraRadera
  5. 3, 4 och 5 är riktigt bra, där har du några bra timmar framför dig :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.