torsdag 28 februari 2013

Publicerad författare


Jag måste bara få visa upp detta :) I min släkt har vi en publicerad författare. Min mamma är från Kroatien och hennes farbror (alltså min morfars bror) är en väldigt respekterad och härlig man.

Något som jag tycker är häftigt är att han har släppt två böcker i Kroatien. Det är två stycken böcker som består av dikter som han har skrivit. Mamma och pappa fick hans böcker för massa år sedan av honom och jag har varit väldigt nyfiken på att läsa dem, särskilt då det är en person som tillhör ens släkt och har fått sina verk publicerat.
Hans böcker finns att köpa i bokaffärerna i Kroatien, tycker jag är jättehäftigt. För ett tag sedan tog mamma med sig böckerna hem till mig, jag ska verkligen ta och läsa dem snart. Omslagen kunde ju ha varit lite roligare, de var ju inte direkt superheta om man säger, men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.