onsdag 23 september 2015

Ingen bokmässa för mig


Åh jag vill så gärna och speciellt nu när man börjar se alla inlägg på bloggar och instagram. Men det blir ingen bokmässa för mig i år heller. Jag och min syster åker till Kroatien om ca en månad, så vi valde helt enkelt att lägga mer pengar på den resan istället. Vi ska besöka vår moster och på vägen hem stannar vi till i huvudstaden Zagreb en natt där vi ska bo på fint hotell. Vi kände att vi unnar oss vår Kroatien resa istället i år.

Men nästa år SKA jag banne mig på bokmässan. Hoppas alla ni som ska dit får det riktigt härligt, jag ser fram emot att läsa om ert besök :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.