måndag 25 augusti 2014

Tre på Tre 2014

Förra året tog jag del i Pocketlovers Tre på Tre utmaning och ska givetvis vara med även i år. Detta är en otroligt lätt utmaning att ta del av och klara av. Om du vill läsa om hur denna utmaning går till klicka här.

Jag har nu äntligen bestämt mig för vilka böcker jag kommer läsa. Det kommer att bli de tre första böckerna i Irion Frey serien av Julie Kagawa. Jag köpte de första tre på årets bokrea. Så de böcker jag kommer att läsa är:
* Järnkonungen
* Järnprinsessan
* Järndrottningen

Klicka er in hos Pocketlover och anmäl er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.