tisdag 11 februari 2014

Första reabeställningen

Ica Maxi har fått en beställning av mig till årets bokrea. Igår när jag tittade igenom sidan tyckte jag att jag hittade en hel del böcker jag ville ha men så idag när jag la min förbeställning blev det endast tre böcker.

Ser otroligt mycket fram emot att läsa Min mormor hälsar och säger förlåt. Ica Maxi har bäst pris på denna bok, 69 kr. Och så klickade jag hem två st Stephen King böcker för 29 kr / st. Jag har inte läst något av honom än så det ska bli spännande att försöka sig på hans böcker. Sen om detta är bra/rätt böcker att börja med vet jag inte men jag gör ett försök. Ångrar lite att jag inte klickade med Under kupolen när den endast kostar 49 kr, men men it is what it is.

3 kommentarer:

  1. Å synd att inte under kupolen fick följa med!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ångrar mig verkligen massor nu, speciellt då jag vet att du verkligen tyckte om den väldigt mycket. Men jag ska nog ta mig till en Ica Maxi och hoppas på att den finns i butik och köpa den.

      Radera
  2. Åh älskar Stephen King <3
    Min nya adress till bloggen är: lexielaser.com :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.