tisdag 11 februari 2014

5 frågor om böckerna i din bokhylla

Jag har blivit taggad av Caroline Bland Böcker att göra denna tagg. Tack så mycket Caroline :)

1. En bok du inte läst ännu men verkligen ser fram emot.
Precis som Caroline svarade ser jag väldigt mycket fram emot att läsa "Bröllopsnatten" av min favorit chick-lit författare Sophie Kinsella.
   
2. Den bästa boken du har hemma.
Det finns ganska många :) Men om jag ska väja en så är det en bok jag tjatar om denna bok i var och varannan lista, Vindens skugga. 

3. En bok du önskar hade varit bättre och som kanske var lite onödig att köpa. 
Thoughts av Tionne Watkins. Köpte den för bara några cent när jag var i L.A. Varför jag köpte den? Ingen aning faktiskt. Som sagt den kostade ett par cent och jag trodde väl att jag av någon anledning ville läsa hennes texter och dikter.
4. Någon bok du var jättepepp på när du köpte den men som sedan bara blivit stående.
På förra årets bokrea köpte jag Marian Keys, The brigthes star in the sky. Trodde jag skulle slänga mig över den men den står fortfarande oläst. 
5. En bok du köpt mest för att den hade vackert omslag. 
Kan faktiskt inte komma på någon. Eller jo Anna dresses in blood av Kendare Blake. Jag tyckte mycket om boken när jag hade läst den :)  
Tack så mycket för utmaningen Caroline :) Nu är det tänkt att jag ska utmana några och det blir: 

3 kommentarer:

  1. Jättekul att läsa dina svar =) Ska bli så spännande att läsa Bröllopsnatten!

    SvaraRadera
  2. Jag läser precis Bröllopsnatten, återkommer snart med en recension! Tack för att du taggade mig, mitt svar kommer lite senare idag eller imorgon, gillar verkligen denna typ av frågor. Ha en fantastisk dag!

    SvaraRadera
  3. Tack för utmaningen! Bröllopsnatten har jag som e-bok och skall läsa framöver. Det skall bli spännande. Kul att läsa dina svar!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.