måndag 10 februari 2014

Förhandsbeställa till bokrean på Bokus

Nu kan man börja lägga in förhandsbokningar till bokreanBokus hemsida.  Jag har inte hunnit titta igenom deras sida om det är några böcker som lockar mig. Tyvärr är ju inte bokrean längre vad den en gång var. Men en och annan bok kommer jag säkert hitta och förhandsbeställa. Brukar ni beställa från nätet eller köper ni böcker i fysisk butik vid bokrea? Jag brukar mest beställa online men tar alltid en sväng förbi de olika bokaffärer och tar en titt.


6 kommentarer:

  1. Bokrean är den gången varje år jag köper böcker i butikerna :) Men iår ska jag FÖRSÖKA hålla ner antalet böcker jag köper och sen verkligen försöka läsa böckerna som får följa med hem och sen blir det nog mindre inköp resten av året.

    SvaraRadera
  2. Har missat att Bokus har lagt ut, bör kanske ta mig en titt i kväll. Men precis som du säger så är inte bokrean vad den brukade vara, när man skyndade sig till bokhandeln för att inte missa de bästa böckerna.

    SvaraRadera
  3. Jag kollar överallt, om jag kan så köper jag lokalt :)

    SvaraRadera
  4. Jag handlar alltid i fysisk butik vid bokrea, måste få hålla och klappa och lukta på böcker. Men det är kul att få böcker hemskickade också, det är som på julafton. Få se hur jag gör i år;).

    SvaraRadera
  5. Jag tycker inte heller att bokrean är vad den en gång var men i år har jag hittat lite titlar som jag är sugen på, vart jag köper dem återstår fortfarande att se :)

    SvaraRadera
  6. Om du har tid/ork/lust så är du utmanad hos mig =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.