söndag 3 mars 2013

Tävling - Vinn boken "En dag"

Jag tänkte ha min allra första tävling :) Jag har en extra kopia av boken "En dag" av David Nicholls hemma som jag nu lottar ut. Boken är helt ny och ej läst.

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla om denna bok är att lämna en kommentar i detta inlägg att du är med och tävlar, svårare än så är det inte. Glöm inte att ange en email adress så att jag kan ta kontakt med vinnaren. Endast tävlande inom Sverige pga hög fraktkostnad.
Ni får jättegärna skriva och tipsa om tävlingen i era bloggar, men det är inget måste. Jag kommer att dra en vinnare via en slumpgenerator via internet.

Tävlingen håller på till fredag 8 mars. Jag drar en vinnare på lördagen 9 mars och ser till att skicka boken på en gång. 

Lycka till :)  

Tävlingen är avslutad.

5 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar! :)
    email: rebecca.andersen@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jaaag är så klart med plexiglasbubbla[at]hotmailpunktcom :)

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar om boken.
    e-mail: lena.westman@telia.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar :)
    min email: emilie.kindvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar!
    underbarabocker@mail.com

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.