fredag 12 juli 2019

Vacation mode


Jag har haft semester denna vecka, börjar jobba igen på måndag. Då jobbar jag två veckor och har en veckas semester igen. Jag har dock kommit fram till att detta med semester inte riktigt är min grej haha. Jag låter säkert helt galen, men det här med att vara långledig är helt enkelt inte för mig.

Vädret denna vecka har inte varit på topp, det har typ varit höst känns det som. Så det har inte blivit de planerade utflykterna som jag har haft. Hade planer på att åka ut till skärgården över dagen men då det varit så trist väder kändes det inte så lockande.

Jag har istället spenderat dagarna med att läsa en bok om dagen, så det har blivit mycket läst denna vecka :) Har även träffat lite vänner och igår blev det Ikea. Men jag är så redo att börja jobba igen på måndag, sugen på en till veckans ledighet är jag väl inte sen haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.