söndag 21 juli 2019

Ska på Bokmässan i år!

Ja jag vet att det kanske är lite väl tidigt att prata om årets Bokmässa, vi ska först klara av sommaren. Men jag är så glad. Äntligen, äntligen kommer jag iväg på bokmässan.


Jag har varit på väg i flera år. Flera år har jag planerat att jag ska åka ner på bokmässan, men har ställt in flera gånger. Mina panikattacker i stora folkmassor har ställt till det för mig i så många år. Då har inte bokmässan med alla tusentals människor varit så lockande hur gärna jag än har velat åka. Jag lider fortfarande av panikattacker men absolut inte på samma sätt som jag har gjort tidigare.  Jag har gått och fått hjälp mot dem så jag vet nu hur jag ska göra om jag känner att en panikattack är på väg. 

Anyways tillbaka till bokmässan. Nu är det verkligen på riktigt för jag har bokat allt jag behöver boka, hotell, tågbiljetter till Göteborg från Stockholm och entrébiljetter. Jag velade fram och tillbaka om jag skulle ha seminariebiljett eller inte, men bestämde mig för att det får bli entrébiljetter endast denna gång. Eftersom det är mitt första besök kommer det säkert vara mycket intryck, jag vet att jag inte kommer hinna se allt osv. Jag är där torsdag till söndag, åker hem lördag. Iom mina panikattacker och första gången på bokmässan vill jag se hur detta år går för att kanske våga mig på helgen nästa år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.