söndag 26 maj 2019

Nytt i hyllan #122

Visst har det trillat in lite nytt här hemma den senaste veckan.

Denna kom iof förra veckan. Den är redan läst för detta var en väldigt efterlängtad bok, recension kommer. Stort tack Bookmark Förlag för denna.


Av Bokförlaget Polaris fick jag denna. Ser verkligen fram emot att läsa den då jag verkligen älskade första delen. Stort tack.


Bokfabriken skickade mig denna. Stort tack. Den här kommer jag absolut att läsa nu i sommar då jag gärna läser mer feelgood. Visst läser jag feelgood genom hela året men på sommaren ännu mera.

2 kommentarer:

  1. Jag ska nog försöka mig på att läsa svensk feelgood om jag får tillfälle.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så passande på sommaren att läsa feelgood :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.