tisdag 28 maj 2019

Bokträff hos Piratförlaget

Igår efter jobbet hade jag en trevlig eftermiddag. Piratförlaget bjöd in till en härlig bokträff där fem av deras författare som är aktuella med nya böcker berättade om sina böcker, sin skrivprocess och mycket mera.

De författare vi fick lyssna till var; Anna Laestadius Larssn, Malin Thunberg Schunke, Emma Ångström, Johan Ripås och Kristina Ohlsson. Så intressant att lyssna till dem alla, jag vill slänga mig över samtligas böcker.

Vi fick med oss denna fantastiska goodiebag. Så glad att vi fick Kristina Ohlssons nya bok om Martin Benner, älskar hennes böcker och som jag sett fram emot en ny bok av henne.


Stort tack Piratförlaget för allt och för att jag fick komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.