söndag 24 februari 2019

Helgfrågan v. 8

Bättre sent än aldrig att svara på helgfråga. Veckans helgfråga hos Mia lyder: Vad läser du just nu? 
Imorse påbörjade jag "Svart som natten" av Ann Cleeves. Det är den första boken jag läser av henne och mycket lägligt har jag lagt till denna på årets Boktolva. 

Bonusfråga: Vad ser du fram emot i vår?
Jag har inga vidare planer som väntar. Hur mycket jag än gillar vinter så är jag trött på snö, slask och mörker. Så det är så skönt att vi går mot ljusare tider. 

4 kommentarer:

  1. Det är en bra serie det där. En som jag faktiskt borde läsa vidare i.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Ann Cleeves böcker. Visst är det skönt när ddagarna blir längre och ljusare och det börjar bli lite varmare också.

    SvaraRadera
  3. Ann Cleeves har jag läst några böcker av.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.