lördag 19 januari 2019

Nytt i hyllan #113

Det har trillat in en rad nya böcker de senaste två veckorna här hemma. Jag är dock oskyldig till dem, har inte köpt någon av dem själv utan fått alla, spontanpost som de jag tackat ja till.

Av Albert Bonniers Förlag fick jag denna. Ser verkligen fram emot att läsa. Vi ska ses och bokcirkla om den om ett par veckor. Så denna får såklart gå före i kön på att bli läst.


Piratförlaget var inte bara snälla och skickade mig den nya boken i denna serien, Stormskörd utan även den första delen då jag inte hade läst De mörker märkta. Så snällt.



Louise Bäckling Förlag skickade denna. Har hört mycket gott om den.

Bokförlaget Polaris skickade dessa tre. Hur snyggt omslag har inte Vår älskade, så fint.



Mörkersdottir skickade denna. 


Bokfabriken skickade David Baldaccis senaste bok. Detta är en författare jag verkligen vill läsa. Har läst en tidigare så vill klart läsa flera.


Stort tack till alla fantastiska bokförlag som skickat mig alla dessa böcker. 

Sist men inte minst fick jag denna bok häromveckan under en fika av min vän. Det är en försenad julklapp som han köpte i London. Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR Justin Timberlake. Så det var kul att få Justins nya bok han skrivit. 

2 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.