onsdag 5 december 2018

Nytt i hyllan #110

Förra veckan trillade det in ett par spontan recensionsexemplar här hemma. Alltid tacksamt.

Från Louise Bäckelin Förlag fick jag dessa tre. Evelyn Hugos sju äkta män ser jag verkligen fram emot att läsa. Stort tack.


Från Bokförlaget Polaris fick jag denna av Jens Henrik Jensen. Stort tack för denna. Som jag förstått det är detta den fjärde boken i en serie. Jag har inte läst de tre första så de vill jag såklart första läsa. Jag har lite svårt att bara hoppa in i en serie, vill alltid läsa i den ordning de kom. Min OCD som spökar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.