lördag 10 november 2018

Helgfrågan v. 45

Veckans helgfråga hos Mia lyder: Vad läser du just nu? 
Påbörjade imorse Fågelfångarens son av Richard Hober. Skulle mycket väl kunna läsa ut den nu då den är väldigt lättläst men jag ska faktist möta upp mamma snart, vi ska förbi min syster och hjälpa henne med ett par saker. Så det blir att avsluta den när jag kommer hem ikväll helt enkelt. 

Bonusfråga: Berätta något du tror vi inte vet om dig? 
Oj, vad ska jag berätta. Jag är väldigt pedant, ordning och reda i mitt hem och mitt skrivbord på jobbet är väldigt strukturerat. En kollega sa en gång: du är en person som skulle märka om man bara flyttade en liten millimeter på någon av dina grejer på skrivbordet. Och det stämmer så väl. Jag får typ utslag av stökigt och rörigt skrivbord haha, och om det skulle vara oreda hemma skulle jag få utslag :) 

Trevlig helg bokvänner. 

4 kommentarer:

  1. Gillar också att ha ordning och reda. Fågelfångarens son verkar intressant.

    SvaraRadera
  2. Fågelfångarens son står på vänt i hyllan, så bra att den verkar lättläst, kan behöva något sådant framöver. Är nog också lite av en ordningsmänniska, vill ha översikt och kontroll.

    SvaraRadera
  3. Jag är nog lite sådan med, fast ibland blir det jobbigt.

    SvaraRadera
  4. Kan lätt relatera till ordning och reda :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.