onsdag 24 oktober 2018

Nytt i hyllan #108

Det har trillat in en hel del nytt här hemma de senaste veckorna. Mycket spontanpost vilket alltid är trevligt.

Från Bokfabriken fick jag denna efterlängtade bok. Tusen tack. Tycker så mycket om dessa författare och deras böcker. Förlaget lyckades skicka mig två st exemplar och väldigt snällt lät de mig behålla båda så att jag kunde lotta ut det ena exemplaret på mitt instagram till mina följare. Så är du sugen på att vinna denna klicka in på mitt bokinstagram: zellysbokhylla för chansen att vinna denna bok.


Bokfabriken skickade även denna. Är sugen på både boken och filmen.


Den här trillade ner i brevlådan från Bokförlaget Forum. Stort tack för den. Va så sugen på att läsa denna, och utläst är den så recension kommer inom kort.


Bookmark Förlag skickade mig dessa. Som jag ser fram emot att läsa dem. Stort tack till er.


Och Bokförlaget Polaris skickade mig dessa två. Stort tack till er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.