tisdag 19 juni 2018

Top ten Tuesday - 19 juni

Egentligen lagt ner denna lista, men ibland händer det ämnet faktiskt går att skriva om. 

Veckans Top Ten Tuesday lyder: Books to read by the pool/at the beach (this can also serve as your summer TBR)

Jag är verkligen ingen soldyrkare, klarar inte av värme. Så mig kommer ni inte hitta vid någon strand läsandes. Och jag är heller ingen person som planera min läsning, utan jag läser det jag är sugen på för stunden samt prioriterar recensionsexemplar. 
Men här kommer en lista på vad jag hoppas läsa i sommar eller iallafall prioritera. 

1. Andarnas labyrint av Carlos Ruiz Zafón
Jag har semester nästa vecka och det är denna bok jag kommer att läsa då, som jag längtat.

2. Den lilla bokhandeln runt hörnet av Jenny Colgan

3. Ett litet liv av Hanya Yanagihara
Är väl sist på bollen med denna

4. 1793 av Niklas Natt och dag

5. Manglade dukar och vikta servetter av Ewa Klingberg

6. ...får leken tåla av A.J Arlidge

7. Nej och åter nej av Nina Lykke

8. Selfies av Jussi Adler-Olsen

9. I djupt vatten av Paula Hawkins

10. Strandcaféet av Lucy Diamond

2 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.