söndag 12 november 2017

Nytt i hyllan #91

Det har trillat hem ett gäng med böcker den senaste tiden. Tusen tack till de fantastiska bokförlagen som skickat mig dessa böcker.

Underbara Bokfabriken skämmer bort mig. Av dem har jag fått hem en hel del. Bla denna pärla, Esther med K. Har läst ut den så recension kommer snart.

Bokfabriken har även skickat mig dessa nedan. Ser fram emot att läsa även dem.

Det tar inte stopp där, jag sa ju att Bokfabriken skämmer bort mig. Ja även dessa nedan har de skickat mig.


Fantastiska Bookmark Förlag skickade mig Alex Schuman & Sigge Eklunds nya bok, Rum.


Och sist men inte minst Southside Stories frågade mig om jag ville ha Ray Celestins nya bok, Mafioso som snart släpps. Tackade givetvis ja då jag hört så gott om Yxmannen men ännu inte har läst. Då var de så gulliga och skickade Yxmannen i pocket. Tack snälla.

6 kommentarer:

  1. Bokfabriken har skämt bort mig också med böcker i höst! Har lite dåligt samvete över att jag inte kan läsa snabbare än jag gör så de ligger och väntar flera stycken än! Men är så otroligt glad och tacksam :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De skämmer verkligen bort oss :) Så tacksamma mot dem och så underbara att ha att göra med :) Jag är i samma sits, har dåligt samvete att jag inte hinner läsa dem i den takt jag vill men de ska bli läsa snart :)

      Radera
  2. Trevliga böcker ser jag. Yxmannen är jättebra.

    SvaraRadera
  3. Rum och Yxmannen har jag hemma och hade tänkt läsa snart! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.