torsdag 7 september 2017

Nytt i hyllan #88

Den här bloggen är just nu världens tråkigaste. Men jag har en tuff vecka helt enkelt på det privata planet, så jag vill inte stressa fram någonting. Jag ligger efter med ett par recensioner på böcker jag läste i augusti men men så kan det vara ibland.

Här om dagen fick jag hem dessa böcker från underbara Bokfabriken. Stort tack för dem, ser fram emot att läsa dem båda. Jag har inte läst något av Karin Alfredsson, ser verkligen fram att läsa. Efter Emma verkar också som en bok i min smak.

4 kommentarer:

  1. De där två vill jag också ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du också fick dem :) verkar riktigt bra båda två :)

      Radera
  2. Fick också dem som överraskningar, sånt gör en glad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) de på Bokfabriken är verkligen generösa :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.