söndag 11 juni 2017

BookBook

Min fantasista syster hon kan hon 💕 Jag skulle bestĂ€lla det hĂ€r underbara fodralet/cover till min MacBook. Men min underbara syster hann före helt enkelt och detta fick jag av henne i födelsedagspresent som var för ett par veckor sedan. Hon kĂ€nner mig allt för vĂ€l denna dĂ€r 😊

Mina vĂ€nner assĂ„ hur fint Ă€r inte detta fodral. Jag Ă€r helt kĂ€r i det och den sitter som en smĂ€ck pĂ„ min dator. Älskar att den ser anvĂ€nda ut, det Ă€r liksom meningen med dessa fodral. Nu gör mina bilder det verkligen ingen rĂ€ttvisa, sĂ„ ursĂ€kta kvalitĂ©n pĂ„ bilderna jag fick helt enkelt inte till det.

För den som Àr intresserad att köpa finns de bl.a pÄ CDON. TyvÀrr endast för Mac. Men har man Iphone eller Ipad sÄ finns det Àven fodral till dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gÀrna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar pÄ din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, pÄ sÄ sÀtt kan du Àven se mitt svar pÄ din kommentar.