fredag 22 juli 2016

Äntligen semester

Den här månaden har bloggen verkligen ekat tomt. Det har varit full fart på jobbet i vanlig ordning. Jag har hamnat i något av en lässvacka, så det har mest blivit Netflix och inte så mycket läst denna månad. Men så är det ibland och när jag hamnar där ja då tvingar jag inte mig själv att läsa utan jag gör annat då, Netflix tex.

Men idag äntligen har jag fått semester. Nu väntar 3 härliga veckors semester och förhoppningsvis får jag upp lusten till att läsa igen. Samt att väcka liv i denna blogg och se vad ni har för er. För er har jag inte besökt på länge och jag saknar er.

6 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.