måndag 23 maj 2016

1000 inlägg

Detta är visst mitt 1000:e inlägg. Tänka sig att jag har skrivit hela 1000 inlägg på denna blogg.

Jag försöker ändå hålla denna blogg vid liv trots att hälsan på sista tiden inte varit som den ska vara. Den sista tiden har varit jobbig för mig på det personliga planet. Jag är sedan ett par år tillbaka sjuk i diverse grejer, så jag har sedan ett par år tillbaka varit sjukskriven 25% och arbetar 75%. Jag har börjat må sämre och sämre emellanåt, min läkare ville sjukskriva mig med 50% från förra veckan, men jag känner nog att jag klarar av att jobba 75% ändå fast jag sitter och pinas emellanåt.

Orken att sitta vid datorn många timmar finns inte då jag gör det på mitt jobb. Jag tittar in hos er titt som tätt men är otroligt dålig på att kommentera, ber verkligen om ursäkt för det. Orken är helt enkelt inte det den brukade vara. Men jag hoppas komma igen så småningom. Just nu skulle det sitta fint med semester men det får vänta sig ett tag till, till i slutet på juli.  

6 kommentarer:

  1. Grattis till 1000 inlägg!, men tråkigt att du inte mår bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) det är väl så livet är, upp och ner.

      Radera
  2. Grattis till 1000 inlägg! Och var rädd om dig.

    SvaraRadera
  3. Wow grattis till 1000! Krya på dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.