torsdag 2 april 2015

Bio ikväll.

Ikväll tar jag med mig min kusin och går på bio. Jag går inte på bio lika ofta längre som jag gjorde förr. Jag gick nästan en gång i veckan eller varannan vecka men på senare år har det blivit allt mindre. Detta pga andra människor som är på bio. Jag blir helt fullkomligt galen på alla som sitter och pratar sig igenom en film, men gå på ett café istället. Eller dessa dårar som hela tiden måste ta fram mobilen och kolla av sin facebook eller instagram hela tiden, JAG BLIR GALEN! GÅ INTE PÅ BIO DÅ OM DU INTE KAN LÅTA BLI DIN TELEFON!

Så ursäkta mitt utbrott, därav anledningen till att det inte blir så mycket bio för mig längre. Men ikväll ska vi se Fast & Furious 7. Som jag längtat tills den ska ha premiär, det är en sån film som ska ses på bio. Jag älskar verkligen dessa filmer och sedan var Paul Walker en av mina favoriter, så detta är hans senaste film någonsin.

4 kommentarer:

  1. Min gubbe skall gå och se den i morgon. Skulle egentligen följt med, men känner mig inte så bra. Får ta och se den när den kommer på blu-ray istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt bra film. Hoppas du mår bättre.

      Radera
  2. Åh vad uppfriskande med lite rageande på störiga människor på bio! Är inte heller på bio så ofta, men när jag var det häromveckan var det ett gäng som jag störde mig massor på. De pratade HÖGT, skrattade åt saker som inte var relevanta att skratta åt och bara var allmänt jobbiga. Som om de var på café, precis som du säger. Haha, vad sur jag låter nu, men det är jobbigt när man inte kan koncentrera sig på filmen för att andra absolut måste prata med varandra under tiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbar kommentar :) det var precis det ovan som du skriver om som vi råkade ut för så nu blir det verkligen ingen mer bio för mig, tyvärr. Det är jobbigt när man är där för att se en film och så har man dessa dårar, man betalar över 100 kr för en biljett då vill jag se filmen i lugn och ro.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.