tisdag 14 januari 2014

The short second life of Bree Tanner av Stephenie Meyer

Titel: The short second life of Bree Tanner
Författare: Stephenie Meyer
Förlag: Atom
ISBN: 978-1-907410-36-9
Serie: Twlight #3,5
Språk: Engelska
Antal sidor:178
Finns hos: Adlibris / Bokus 

**********************************************************************************************************************
Handling: Fans of The Twilight Saga will be enthralled by this riveting story of Bree Tanner, a character first introduced in Eclipse, and the darker side of the newborn vampire world she inhabits. In another irresistible combination of danger, mystery, and romance, Stephenie Meyer tells the devastating story of Bree and the newborn army as they prepare to close in on Bella Swan and the Cullens, following their encounter to its unforgettable conclusion.
 ~Bokus.se~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommentarer: Då jag älskar Twilight-serien har jag velat läsa denna bok ett tag och nu har den blivit läst.

Helt ok bok. Tyckte den var lite seg i början men sen tog den fart på de få sidor som boken var på. Kan inte låta bli att tycka lite att det var en onödig bok men samtigit som det var intressant att läsa om striden ur ett annat perspektiv. Har jag minnesförlust eller nåt. Men vad Edward rödhårig i böckerna? 

Boken innehåller inga kapitel, inga alls. Nu var ju boken på 178 sidor men det är störande som bara den. Texten bara fortsatte och fortsatte. Att inga kapitel eller indelningar fanns tyckte jag inte om.

Som sagt en helt ok bok men inte mer än så.

Betyg: 3 av 5.

Böcker jag läst av Stephenie Meyer:
The Host
Midnight sun

2 kommentarer:

  1. Har för mig att Edward hade bronsfärgat hår?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det något i den stilen? Här beskrivs han som rödhårig, först fattade jag inte vem hon menade men fattade att det var Edward. Men jag minns honom inte alls som rödhårig.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.