fredag 24 januari 2014

Bokbloggsjerka 24 – 27 januari

Denna vecka undrar Annika: Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?

Jag har ett konto på Goodreads men inte på Boktipset. Jag är så nöjd med Goodreads så jag har inte brytt mig om att skaffa ett konto på Boktipset. Sen har jag inbillat mig att utbudet är mycket större på Goodreads, speciellt de engelska böckerna då jag läser mycket böcker på engelska. Finns inte en bok inlagd som jag håller på att läsa är det otroligt lätt att snabbt lägga in just den boken.

Jag är väldigt aktiv på Goodreads, heter Zelly där ifall att nu någon skulle vilja lägga till mig :)

Update: Jag har nu lagt en länk ovan till min Goodreads då ni var ett par som ville lägga till mig men det verkade bli tokigt :)

Trevlig helg på er alla :)

15 kommentarer:

  1. Jag skulle nog vilja vara mer aktiv på Goodreads, men hittills har jag inte riktigt haft tiden, viljan eller intresset, tyvärr...

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas tiden/intresset för goodreads ska öka men får se i framtiden :) Gäller ju att prioritera tiden!

    SvaraRadera
  3. Skickade en vänförfrågan :)

    SvaraRadera
  4. Skickade en vänförfrågan :)

    SvaraRadera
  5. Har inte riktigt kommit mig för att vara aktiv, det handlar nog mest om tiden.

    SvaraRadera
  6. Att vara med i båda verkar väl lite overkill :)

    SvaraRadera
  7. Där fick jag lite positiva vibbar om Goodreads. Kommer kanske att kika närmare på sidan... men så är det tiden...

    SvaraRadera
  8. Om det hade funnits betygsestimat på Goodreads så skulle den sidan vara perfekt :)

    SvaraRadera
  9. Jag har inte någon konto på någon av dem, men goodreads verkar ju vara väldigt poppis :)

    SvaraRadera
  10. Jag har på båda men har kikat lite mer på goodreads nu, och ja, den kommer jag nog använda, ska kolla efter dig.
    Mia

    SvaraRadera
  11. Jag använde fel login innan så har du fått något annat är det från mig. Ska kolla efter dig på goodreads

    SvaraRadera
  12. Har man vant sig vid goodreads tror jag inte att man kan nöja sig med boktipset ;)

    SvaraRadera
  13. Goodreads verkar onekligen poppis. Jag har inte konto på något av ställena men man vet ju inte, behovet kan ändras. ;)

    SvaraRadera
  14. Det fanns flera Zelly så nu hoppas jag vänförfrågan kom rätt ;-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.