måndag 7 oktober 2013

Nytt i hyllan #23

Detta kan vara ett av de snyggaste omslagen jag någonsin sett, det är så fint. Är nästan lite rädd för att bläddra i den ;) Denna låg i brevlådan idag, tusen tack Styxx Fantasy för detta exemplar. Jag har varit sugen på denna länge så jag ser verkligen fram emot att läsa den.

Jag har även fått möjligheten att göra en intervju med författaren Pontus Joakim Olofsson, spännande. Så är det någon som ni undrar och vill att jag frågar Pontus tveka inte att lämna en kommentar eller skicka mig ett email. Jag ska börja läsa på denna omgående, vill gärna ha läst den innan jag ställer mina frågor till honom.

6 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen snyggt!!

    SvaraRadera
  2. Vad menas med "recdatum"?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det bör vara det datum som boken som tidigast får recenseras på din blogg/sida.

      Radera
  3. Åh, att du har den boken. Såg den för några dar sen och föll för omslaget, så snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev så glad när den kom hem i brevlådan. Den är verkligen så så så fin. Måste nog vara den finaste boken jag äger :) Har börjat läsa på den också så recension kommer om någon dag.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.