måndag 9 september 2013

Fem frågor - utmaning

Jag har blivit taggad av Anna på Bokraden att göra den här utmaningen.

Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig att börja blogga?
Jag hade en blogg där jag skrev lite om min vardag, men tappade motivationen till den bloggen efter ett par år. Då böcker länge har varit ett intresse hade jag länge planer på att starta en bokblogg, så här är jag och jag ångrar mig inte en endaste gång.

Hur väljer du ämnen att blogga om?
Då detta är en bokblogg så är det givetvis bokrelaterade saker jag bloggar om. Recensioner, nytt i hyllan, vill ha osv osv.

Vad vet de flesta inte om dig?
Hhmmm, ja du vad ska jag svara här då.

Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Antar att det syftar på böcker. Jag är en allätare kan man säga, jag läser en salig blandning på böcker, deckare, chick lit, ya, klassiker, jag tycker om att blanda min läsning. 

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Då läser jag böcker :) tittar även på film och tv-serier, träffar vänner, fikar, tränar, går på yoga.

Nu är det ju tänkt att jag ska skicka denna utmaning vidare till fem personer. Men jag är tråkig och taggar alla som vill, jag har ingen koll på vilka som har gjort denna utmaning och inte. Så feel free att göra den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.