onsdag 3 april 2013

Lässtatus

Denna vecka har jag inte fått så mycket läst som jag velat. Det har varit lite mycket på jobbet dessa dagar så jag har varit helt slut när jag har kommit hem och inte riktigt orkat läsa. Inte för att jag inte vill men tröttheten har tagit över helt enkelt.

Jag håller just nu på att läsa två böcker, Gone with the wind och City of Bones.Gillar båda jättemycket hittills. Gone with the wind har jag snart läst halva boken av och City of Bones har jag kommit till sidan 99. Så nu blir det strax soffhäng med en kopp te och City of Bones :)

(Ursäkta kvalitén på bilden) 


2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vad du tycker om Gone with the wind. Har varit sugen på att läsa den men har inte kommit mig för ännu! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittade hit :) Jag gillar den verkligen såhär långt, kommer absolut komma en recension när den är utläst :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.