söndag 7 april 2013

En smakebit på söndag - The Perks of Being a Wallflower

Min smakbit denna söndag kommer från, The perks of being a wallflower, sidan 27: Det blir en kort smakbit få jag inte har kommit så lång i boken och det var inte så lätt att hitta en smakbit utan att avslöja för mycket.

I usually walk home from school because it makes me feel like I´ve earned it. What I mean is that I want to be able to tell my kids that I walked to school like my grandparents did in the "old days". 

2 kommentarer:

  1. Hade tänkt läsa boken men efter jag sett filmen tror jag att jag låter blir. Filmen var helt fantastisk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört mycket gott om filmen så det tänkte jag se efter att jag läst boken :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.