måndag 11 februari 2013

Bokbloggsjerka 8 – 11 februari

Denna vecka frågar Annika:

Följer du någon utländsk blogg? I så fall vilken/vilka?

Det är inte många faktiskt. Inga bokbloggar, jag följer några booktubers på Youtube dock. Nu kommer jag inte på vad alla heter (sitter på jobbet ett tag till, snart hemgång yay) 

Jag brukar titt som tätt surfa in på Perez Hiltons sida. Hey, man måste ju hänga med i skvallret ;) Surfar givetvis in på ett par utländska sidor men inga bloggar som jag följer. 
 

2 kommentarer:

  1. Hur långt har du läst i tvd serien? Jag har ju bara läst de två första böckerna ännu men har tänkt läsa vidare...

    SvaraRadera
  2. Det tar tid att följa bloggar även om man gärna vill.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.