lördag 22 augusti 2020

Bloggen har flyttat

Bloggen har flyttat!

Ny adress: https://zellysbokhylla.wordpress.com



Nu när Blogger ska göra om sitt gränssnitt vill inte min blogg sammarbeta med mig. Så det blev helt enkelt en flytt till Wordpress. Skönt att allt gick att flytta med till den nya bloggen. Jag har dock valt att endast ha kvar de recensioner jag skrivit istället för att flytta med hela denna blogg eftersom jag numera endast lägger upp recensioner på böcker jag läser och inte bloggar på samma sätt som jag gjorde förr.

Den här bloggen kommer såklart att få vara kvar så jag kan ha den kvar som arkiv.

Ni får hemskt gärna lägga till min min nya blogg. Ska skaffa Bloglovin till den också. Det är ett annat problem jag haft. Det är en hel del spökkonton som börjat följa bloggen. Och att komma i kontakt med Bloglovin har varit helt omöjligt och det går inte att ta bort dessa spökkonton.

Så nystart på en ny portal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.