lördag 19 maj 2018

Träffat Sofie Sarenbrant

Hade en supertrevlig eftermiddag igår. Jag och ett gäng härliga bokbloggare och instagramare hade äran att få besöka Bookmark Förlag där vi satte oss ner med underbara Sofie Sarenbrant. Det blev ett väldigt trevligt möte där hon berättade om nya boken Syndabocken (som jag snart ska slänga mig över), sin skrivarprocess och annat smått och gott.

Det var så trevligt att få hälsa på förlaget och prata med dem, ett så härligt gäng som arbetar där. Och Sofie var så jordnära och rolig, underbart att få samtala med henne.

Tusen tack Bookmark Förlag för ett fantastisk event.



Innan vi gick fick vi fritt plocka på oss böcker. Hur generöst! det blev dessa tre för mig som jag ser fram emot att läsa.

4 kommentarer:

  1. Det låter som ni hade det trevligt! :) Jag hade också tänkt komma men fick förhinder, så tråkigt men hoppas det blir fler gånger :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var supertrevligt :) Synd att du inte kunde komma, hade varit trevligt att ses, men nästa gång kanske :)

      Radera
  2. Åh vad kul att det var trevligt! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.