måndag 21 maj 2018

Nytt i hyllan #100

Lite mer recensionsexemplar har hittat hem till mig. Eftersom min att läsa lista bara blir längre och längre så har blivit väldigt restriktiv med att be om recensionsexemplar. Men det går ju inte att undvika när man får förfrågan av dessa fantastiska bokförlag :) Och så är det ju även tacksamt att få hem spontanexemplar. Det är oftast böcker helt i min smak.

Här kommer tre stycken som hittat hem till mig den senaste tiden.

Bookmark förlag skickade mig Syndabocken samt Fuck boy. Tusen tack. Jag älskar hur de alltid lägger ner en tanke på sina utskick, det lilla extra som kommer med är alltid väl uttänkt med bokens handling.

Både Syndabocken och Fuck Boy har jag läst ut i helgen så recension kommer under veckan hoppas jag.



Bokförlaget Polaris skickade mig denna, tusen tack. Som den Downton Abbey älskare jag är så är jag väldigt sugen på denna. Jessica Fellowes är släkt med Julian Fellowes, skaparen av just Downtown Abbey.

2 kommentarer:

  1. Älskar också receex men jag håller med det ens att-läsa lista blir så otroligt lååååååång! Och ska bli spännande att läsa din recension på boken Fuckboy, den verkar intressant :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det trevligt att få :) min att läsa lista tar verkligen aldrig slut ;)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.