tisdag 20 mars 2018

Top ten Tuesday - 20 mars


Jag har väl egentligen lagt ner denna lista, men ibland händer det ämnet faktiskt går att skriva om. Så det blir en lista även idag. 

Veckans Top Ten Tuesday lyder: Top ten books on my spring 2018 TBR

Jag är egentligen ingen person som planerar min läsning i förhand. Utan jag tar det jag känner mig sugen på för stunden. Givetvis prioriterar jag recensionsexemplar. Men annars så tittar jag i bokhyllan och tar det som jag känner mig sugen på att läsa. 

Men här är böcker jag ska försöka, kanske kanske att läsa i vår :) en liten plan helt enkelt sen om jag följer den det är en annan sak. 

1. Begynnelse av Dan Brown

2. Täcknamn: Hilde av Kjell Ola Dahl

3. Pappas pojke av Emelie Schepp

4. Glassvärdet av Victoria Aveyard

5. Ett litet liv av Hanya Yanagihara

6. Ställ ut en väktare av Harper Lee

7. Förlorat ansikte av Anna Karolina

8. Fyra dagar i Kabul av Anna Tell

9. Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes

10. Svart som natten av Ann Cleeves

1 kommentar:

  1. Många intressanta böcker där, som jag känner mig lite nyfiken på.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.