fredag 23 mars 2018

Helgfrågan v. 12

Veckans helgfråga hos Mia lyder: Vilken är din bästa deckare? 
Deckare är ju en genre jag läser väldigt mycket om så det här borde ju bli lätt att namnge en fullpott. Jag listar gärna flera. 

Hypnotisören av Lars Kepler, jag älskar ju denna serie. Det är flera böcker i den här serien som jag gett fullpott men jag nämner den första i serien helt enkelt. 

Sonen samt Polis av Jo Nesbö kunde jag inte lägga ifrån mig. 

Och sist men inte minst Davidsstjärnor av Kristina Ohlsson. Den här gick inte heller att lägga ifrån sig. Jag läste den i stort sett i en sittning. 

Trevlig helg :) 

8 kommentarer:

  1. Jag tyckte Stalker var himla bra med, men då kanske inte läst den.

    SvaraRadera
  2. har läst något av Kepler och Ohlsson men inget av Nesbö.

    SvaraRadera
  3. Har de tre första böckerna i Keplers serie, men har inte läst dem.

    SvaraRadera
  4. Håller med om det mesta, men Sonen har jag faktiskt inte läst än :)

    SvaraRadera
  5. Har läst de två första av Kepler men känt att det nog får räcka. Sonen tog jag mig inte genom, men Polis var väldigt spännande. ;)

    SvaraRadera
  6. Bra att få tips om bra romaner av Kristina Ohlsson. Ska lägga titeln på minne. Bara läst Sjuka själar och blev just inte så förtjust i den, men ofta vill man ju ge "en andra chans". :)

    SvaraRadera
  7. Både Kepler och Nesbö var på min lista också! Kul! Om än andra titlar men ändå..

    SvaraRadera
  8. Kepler och Ohlsson är så bra!! Under det här året hoppas jag att jag lyckas få till att läsa någonting av Nesbö!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.