söndag 17 december 2017

Well


Ja det har blivit ännu av en ofrivillig bloggpaus här. Jag har en hel del på jobbet att göra så att sitta vid datorn när jag kommer hem och skriva inlägg har helt enkelt inte varit prio. Jag läser på, det gör jag. Jag är 2 böcker ifrån att klara årets mål på Goodreads med att läsa 100 böcker detta år. Så det ska jag absolut klara av, jobbar nu kommande vecka och sen är jag ledig 10 dagar, tog ut semester under mellandagarna. Ser verkligen fram emot att vila upp mig.

Jag kommer få mer och mer att göra efter årsskiftet på jobbet, väldigt roliga och spännande projekt så det ser jag väldigt mycket fram emot. Så jag får helt enkelt ta mig en funderade över hur jag ska göra med bloggen. Jag älskar verkligen min blogg men jag märker ju att jag inte lägger ner lika mycket tid på den som jag tidigare gjort. Får helt enkelt ta mig en funderare nu över jul och nyår.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du inte ger upp bloggen helt och hållet, för mig gör det inget att det är lite glest med inläggen.
    Grattis till med de nya projekten på jobbet du ska få, och vila upp dig nu när du får lite semester under mellandagarna. God Jul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätemycket Camilla. Det värmer att höra :) Jag ska ta mig en funderade, jag älskar min blogg så vill inte ge upp den helt och hållet, få kanske nöja mig med lite glesare uppdateringar. En riktigt God Jul till dig med :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.